Sunday, September 30, 2012

For the last.

Bismillah.bismillah.bismillah.
Walhamdulillah.

Assalamualaikum readers. :)

Okay.tears.please.don't accompany me for this time.

Buat terakhir kalinya, saya menulis entry di bumi dimana saya telah dibesarkan dan di bandar metropolitan yang penuh dengan anasir-anasir yang aneh-aneh mungkin. Tetapi.saya bersyukur kerana masih diberi iman.walau kejap naik.kejap turun. Tapi masih gagah untuk diri ini mengejar cita-cita.

InsyaAllah.malam ni.saya akan ke berlepas ke bumi anbiya'.meneruskan jihad.bagi memperbaiki diri agar menjadi insan yang lebih soleh.

Saya memohon maaf.atas salah silap.sepanjang saya menulis.walau bukan dengan kata-kata.tapi percayalah.tangan juga mampu membuat dosa kan.Jadi, harap kalian maafkan.

Doa dari kalian amat saya harapkan bagi menjadikan diri ini lebih kuat dan tabah dalam menghadapi ujian-ujian.

Biiznillah.saya akan pulang dengan semangat yang baru.Dan jiwa yang lebih mantap.insyaAllah.

Syukran.

Yang suka menulis,
khalifatullah

No comments:

Post a Comment